RJ: Training Camp Day 26

Reggie Jones is posting his training camp journal on this site, please check back often to follow Reggie on his journey.

Woke up this morning feeliN good.. headed to 8 o’clock meetings, walk-thrus, practice, etc. I’m enjoying gettiN reps with the 1st and 2nd unit. It reminds me that leaving the Saints to come to the Skins was a good move. (That’s definitely not always the case). So I’m very thankful. There’s obviously no guarantees in this business, but I feel better about my situation, and that’s always a good feeliN. No one LIKES to feel like there’s a glass ceiling above them. So Im gonna continue to work hard to constantly better myself and keep moving up. Drake said it best. “I’m feeling like the throne is for the taking. WATCH ME TAKE IT!”

Landry was pressing me today to make him bunch of cds w/ all my playlist. Kareem told me he was just gonna give me his entire laptop.. hahaha.. (I don’t know what he expects me to do with his laptop though) lol.. That’s a funny guy right there, he always keeps me laughing.

Came home and took a nap, I tried to bring Dash with me, but he wasn’t haviN it. lol So I napped by myself. Once I woke up I took my suits to the cleaners to get them ready for the Team luncheon this Wednesday. Gotta be fresh.

Side Note: Its always funny seeing some of the suits the rookies come out with in their first dress up appearance. They don’t fully get it yet. lol Vets always get a laugh out of that. lol I heard rumor that apparently we give an award for the rookie with the worst suit? lol If so, that’s gonna be funny. You gotta give the rooks a little bit of a hard time. lol

After my nap, I played with Dash for a bit then Wifey put him to bed. I planned on watchiN a movie, but I forgot she had a 15 page psychology paper to write. (SO GLAD IM DONE WITH SCHOOL) lol..

Since movies were out of the question, I dove into my game plan book for this weeks game vs. the Ravens.

Oh yeah, had a radio interview talkiN about how the preseason is goiN so far. Did the interview with “Backfield Radio” (Reggie’s interview starts around the 81:00 minute mark)

Goodnight… #DREAMINabout: “#BUTTERFLIES” Started from the bottom, Now I’m flying beautifully.! ~$HOWTIME

Share and Enjoy:
  • Twitter
  • Facebook
  • MySpace
  • Digg
  • del.icio.us
  • Print
  • Google Bookmarks
  • PDF
  • RSS